آینه‌های بی‌نوا

شاعرانه‌های عیسی محمدی؛ روزنا‌مه‌نگار
جمعه, ۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۳ ق.ظ

پارو زده‌ام تمام این فاصله را/ سه رباعی جدید از عیسی محمدی

رباعی اول:


بعد از تو بعید است که دل، دل بشود

دریازده شور، به ساحل بشود

شیر و عسل و بلبل و رودش با من

لبخند بزن؛ بهشت کامل بشود


رباعی دوم:


من می روم از شهر، صراطش با تو

پاشیدن آب و صلواتش با تو

بی نام «علی»، فرصت ماندن صفر است

توضیح تمام واضحاتش با تو


رباعی سوم:


پارو زده‌ام تمام این فاصله را

تا ختم کنم، تمام این غائله را

من «دور» شدم، هر چه تلاشم «بیش» است!

باید که چگونه حل کنم مساله را؟




نوشته شده توسط عیسی محمدی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

آینه‌های بی‌نوا

شاعرانه‌های عیسی محمدی؛ روزنا‌مه‌نگار

در کنار روزنامه‌نویسی، گاهی نیز به شعرنویسی محکوم می‌شوم. این‌ درگاه را ایجاد کرده‌ام تا این شعرنویسی‌ها، در جایی گردهم جمع آیند؛ به قصد استفاده و آرشیوسازی خود و بهره دیگران. یاحق

رباعی اول:


بعد از تو بعید است که دل، دل بشود

دریازده شور، به ساحل بشود

شیر و عسل و بلبل و رودش با من

لبخند بزن؛ بهشت کامل بشود


رباعی دوم:


من می روم از شهر، صراطش با تو

پاشیدن آب و صلواتش با تو

بی نام «علی»، فرصت ماندن صفر است

توضیح تمام واضحاتش با تو


رباعی سوم:


پارو زده‌ام تمام این فاصله را

تا ختم کنم، تمام این غائله را

من «دور» شدم، هر چه تلاشم «بیش» است!

باید که چگونه حل کنم مساله را؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۶
عیسی محمدی

رباعی جدید

رباعی نو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی